Liewes Service Plan
Regelmatig en goed onderhoud voor je auto is erg belangrijk. Het niet op tijd ontdekken van mankementen kan voor onaangename verrassingen zorgen. Niet alleen is er een grotere kans op pech onderweg, ook de rekening voor reparatie komt wellicht op een minder gewenst moment.
Het Liewes Service Plan voor gebruikte auto’s is een onderhoudsabonnement voor twee jaar. Voor een vast bedrag per maand (Betaling kan alleen per automatische incasso) wordt de auto regelmatig en goed onderhouden.
Wat is mijn maandbedrag voor het Liewes Service Plan?
Op basis van onder meer de leeftijd, staat en kilometerstand van de auto bepalen wij het maandbedrag. Het Liewes Service Plan kan alleen worden afgesloten na een onderhoudsbeurt/APK door ons. Als de auto niet bij ons bekend geven wij je auto eerst een korte check voordat je het service plan kan activeren.
Er zijn 3 verschillende vormen van het Liewes Service Plan. Basis, Plus en Plus24* (*deze is alleen mogelijk bij aanschaf van een gebruikte auto bij ons)
1) Waaruit bestaat het Liewes Service Plan Basis?
- Een kleine of grote beurt volgens de voorschriften van de fabrikant.
- Wanneer nodig APK keuren inclusief leges, roetmeting en viergastest.
- Wassen en stofzuigen van de auto.
- Liewes Mobiliteitspas (24/7 Pechhulp voor uw auto in heel Europa).
2) Wat heeft het Liewes Service Plan Plus extra:
- Haal- en brengservice of vervangend vervoer.
- Vervanging van de remblokken en/of schijven – bij normaal gebruik.
- Wanneer nodig vervangen remolie – Indien aanwezig of voorgeschreven door fabrikant.
- Vervangen van de distributieriem – indien aanwezig of volgens voorschriften fabrikant.
- Voorjaars- of wintercheck.
- Tussentijds bijvullen olie, koel- rem- en ruitenwisservloeistof.
3) Wat heeft het Liewes Service Plan Plus24* extra:
- 24 maanden garantie bij aanschaf van een gebruikte auto bij ons
- Haal- en brengservice of vervangend vervoer.
- Vervanging van de remblokken en/of schijven – bij normaal gebruik.
- Wanneer nodig vervangen remolie – Indien aanwezig of voorgeschreven door fabrikant.
- Vervangen van de distributieriem – indien aanwezig of volgens voorschriften fabrikant.
- Voorjaars- of wintercheck.
- Tussentijds bijvullen olie, koel- rem- en ruitenwisservloeistof.
Wat zit niet inbegrepen bij het Liewes Service Plan:
- Schade en/of reparatie punten.
- Vervanging van de banden.
- Brandstof.
- Werkzaamheden en/of vervangingen door derden.
- Led – en Xenonverlichting.
- Overige Reparaties.
Vul hieronder de gegevens in en wij laten je zo snel mogelijk weten wat het Liewes Service Plan jou maandelijks kost.