Veilig Betalen via SmartP Uw nieuwe auto veilig en makkelijk online betalen.

Bij ons kunt u online uw occasion kopen en veilig betalen met SmartP. Met SmartP betaal je het aankoopbedrag met iDEAL aan Stichting derdengeleden GoCredible. GoCredible bewaart je geld veilig op een onafhankelijke bankrekening en betaalt Liewes Roden pas als het product is geleverd én door jou is geaccepteerd.

Als jij klikt op Veilig betalen dan wordt je naar de betaalpagina van GoCredible geleidt. Met SmartP betaal je het aankoopbedrag met iDEAL aan GoCredible. GoCredible bewaart je geld veilig op een onafhankelijke bankrekening. Pas na acceptatie bij aflevering betaalt GoCredible aan ons. Zo houd jij grip op je geld.

Lees hier de meest gestelde vragen:

Wat is SmartP?


SmartP is een aankoop doen zonder je zorgen te maken of je wel krijgt waarvoor je betaalt. Met SmartP betaal je als koper bij je bestelling, maar gaat het geld niet meteen naar de verkoper toe. Als de verkoper vervolgens niet levert, of je accepteert de levering niet, dan krijg je vanzelf je geld terug.

Hoe werkt SmartP?


Je betaalt het aankoopbedrag met iDEAL aan GoCredible. GoCredible bewaart jouw geld op de afgeschermde bankrekening van Stichting Derdengelden GoCredible. Er wordt pas uitbetaald aan de
verkoper als jij je aankoop bij aflevering accepteert. Gaat de aankoop niet door, dan draaien we de betaling terug en ontvang je jouw geld weer

Wat zijn de voordelen van betalen met SmartP?


SmartP is er voor de zekerheid. Dat doen we zo:

  • Je betaalt eenvoudig met iDEAL,
  • Je ziet de aankoop eerst voordat de verkoper wordt uitbetaald,
  • Als je niks krijgt of de levering niet accepteert, dan krijg je vanzelf je geld terug

Wat is het verschil tussen SmartP en een iDEAL betaling?


Je betaalt aan SmartP met iDEAL. Het verschil met een gewone iDEAL-betaling is dat bij SmartP jouw geld niet direct naar de verkoper gaat, maar pas nadat je het product hebt geaccepteerd. Als er niet geleverd wordt, of je accepteert de levering niet, dan krijg je automatisch je geld terug.

Heb ik een account nodig om SmartP te gebruiken?


Nee, je hoeft bij ons geen account aan te maken. Wel vragen we een aantal gegevens van je zodat we de betaaldienst kunnen uitvoeren en, als dat nodig mocht zijn, om je terug te betalen. Ook kan het zijn
dat we de gegevens vragen om aan wetgeving te voldoen.

Wat doet SmartP met mijn gegevens?


Wij gebruiken je gegevens alleen voor het uitvoeren van de betaaldienst. We delen je gegevens enkel met anderen als dat wettelijk is toegestaan of daar een verplichting voor bestaat. Meer informatie vindt je onze Privacy verklaring.

Hoe veilig is mijn geld bij GoCredible?


Je geld wordt bewaard op een afgeschermde derdengeldenrekening. Omdat GoCredible bij De Nederlandsche Bank is geregistreerd als betaaldienstverlener vrijgesteld van toezicht, is het een
vereiste dat klantgelden veilig worden gesteld. GoCredible heeft dit geregeld via de Stichting Derdengelden GoCredible. Op deze manier staat je geld altijd veilig apart.

Wie kan SmartP gebruiken?


Als je een Nederlandse bankrekening hebt waarmee je met iDEAL kan betalen en een geldig
legitimatiebewijs hebt. Het maakt niet uit bij welke bank je klant bent.

Bekijk onze voorraad

Contact

  • Wij gaan ten allen tijde discreet met je persoonlijke gegevens om. Bij voorbaat dank voor je reactie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze voorraad Werkplaatsafspraak Showroom afspraak
HomeVeilig Betalen via SmartP