FAQ

Hierbij leest u de meest gestelde vragen die wij krijgen en de antwoorden erop. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via 050-5016842 of per mail klantencontact@liewesroden.nl

Welke garantie geven jullie op de gekochte auto?

Wat zijn jullie openingstijden?

Hebben jullie ook een vervangende auto als mijn auto bij jullie in de werkplaats staat voor onderhoud of reparatie?

Wij hebben natuurlijk een vervangende auto voor je beschikbaar. De kosten hiervan zijn €10 per dag (incl. BTW en brandstof) en 100 km vrij. We kunnen de auto trouwens ook halen en brengen i.c.m met ons service plan. Woon je dichtbij? Dan leen je toch gewoon een van onze fietsen?

Wat is Bosch Car Service?

Hoe maak ik een werkplaatsafspraak?

Hoe zit het met zoekopdrachten naar een bepaald merk en type auto? Doen jullie dat ook?

Wat is het Liewes Service Plan?

Ik wil graag een auto komen bekijken. Welke mogelijkheden zijn er hiervoor?

Hoe werkt het online bestellen van een auto bij ons?

Ik wil mijn gegevens graag aanpassen. Hoe doe ik dat?

Ik heb een autorijschool. Hebben jullie ook een leenauto met dubbele bediening?

Bieden jullie ook financieringen aan?

HomeFAQ