Meest gestelde vragen over het online kopen van een auto.

Wellicht heeft u vragen over het online bestellen van een auto. Wij van Liewes Roden hebben de meest gestelde vragen (en antwoorden hierop) voor u uitgewerkt en bekijk deze hieronder.

Hoe werkt het 14 dagen proefrijden?

“Wanneer u de auto online bij ons koopt kunt u de auto 14 dagen proberen. Tijdens deze periode mag u maximaal 200 km rijden en hiermee krijgt u voldoende tijd om de auto te ervaren. Hoe zitten de stoelen? Heeft de auto voldoende ruimte? Allemaal vragen die deze periode kan beantwoorden. Bevalt de auto toch niet? Wij halen de auto weer op en het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw rekening.”

Hoe werkt de online betaling?

Je betaald het aankoopbedrag minus het bedrag van de eventuele inruilauto gemakkelijk via SmartP. Met SmartP betaal je het aankoopbedrag met iDEAL aan Stichting derdengeleden GoCredible. GoCredible bewaart je geld veilig op een onafhankelijke bankrekening en betaalt Liewes Roden pas als het product is geleverd én door jou is geaccepteerd. Lees hier alles over deze veilige betaalfunctie.

Regelen jullie dat de auto op mijn naam komt te staan?

Bij het online bestellen wordt gevraagd naar het rijbewijs nummer en geboorte datum van wie de auto op naam krijgt. Hiermee kunnen wij de auto op naam zetten en dit gebeurt op de dag dat de auto wordt bezorgd. Het tenaamstellingsverslag ontvang je als je de auto in ontvangst neemt. De kentekenkaart + 2de deel van de tenaamstellingscode ontvang je per post van de RDW.

Welke garantie krijg ik op de auto?

De verkoopprijs op elke auto die bij ons te koop staat is een rijklaarprijs. De auto wordt dus rijklaar bij u thuis geleverd. Deze prijs is ook inclusief garantie. Dit is minimaal 6 maanden. Je zou dit nog kunnen uitbreiden via het Premium pakket t.w.v €595,-. Dit kan je bij de bestelling van de auto regelen. Bij auto’s die jonger zijn dan 2 jaar zit dit pakket er standaard bij.

Heb je zelf nog een vraag? Vraag deze hieronder aan of bel naar 050-5016842.

Contact

  • Wij gaan ten allen tijde discreet met je persoonlijke gegevens om. Bij voorbaat dank voor je reactie.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onze voorraad Werkplaatsafspraak Showroom afspraak
HomeMeest gestelde vragen over het online kopen van een auto.